پایگاه داده
 
هر چی که بخوای!!
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 16524
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

کمپانی سیلیکون پاور در سال 2003 میلادی و به همت گروهی از متخصصین علاقمند به حوزه تجارت بین‌الملل، بازاریابی جهانی و مهندسین صنعت ذخیره سازی داده تأسیس شد.
در حال حاضر محصولات سیلیکون پاور شامل کارت حافظه،فلش مموری،کارت ریدر،ماژول DRAM ،درایو سالید استیت و هارد اکسترنال می باشد که در بیش از 100 کشور دنیا به مشتریان و کاربران عرضه می‌شود. مقر اصلی این کمپانی در تایپه تایوان قرار دارد و مرتبا بر تعداد شعبات آن در کشورهای مختلف دنیا از قبیل هلند، ژاپن، روسیه، چین، ایران و دیگر بازارهای نوظهور افزوده می‌شود.

 

 

این کمپانی به خاطر دستاوردهای متعددش در بازارهای داخلی و خارجی بارها و بارها مورد تقدیر و تمجید قرار گرفت و در میان 1000 تولیدکننده برتر تایوان  رتبه یازدهم را به خاطر نرخ بالای رشد و پیشرفت به خود اختصاص داد و در صنعت نیمه‌رسانا نیز با اقتدار بر جایگاه نخست جدول تایوان تکیه زد.


کمپانی سیلیکون پاور متعهد است که با ارئه محصولات مبتکرانه، با کیفیت بالا و امکانات منحصر بفرد تجربه‌ای بی‌مانند را به کاربران خود هدیه نموده و با تلاش روز افزونش در جهت حفظ این جایگاه ارزشمند بکوشد.

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz

 

کمپانی اپیسر در سال 1997 میلادی در تایوان تأسیس شد و از همان ابتدا نام خود را به عنوان یکی از عرضه کنندگان مطرح  DRAM در دنیا ثبت نمود. این کمپانی عمده تمرکز خود را روی تولید ماژول‌های حافظه قرار داده و رفته رفته در دیگر حوزه‌های مرتبط با گروه محصولات حافظه از قبیل فلش مموری و هارد اکسترنال و  SSDدر سطوح مصرفی و صنعتی حضور یافت.

اکنون اپیسر از جمله نام‌های شناخته شده در حوزه ماژول‌های حافظه است که به صورت گسترده در ابزارهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کمپانی با علم بر اهمیت ابزارهای ذخیره‌سازی داده تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این ابزارها را بهینه‌سازی نموده و مدل‌های پیشرفته‌تری از آنها را در اختیار طیف گسترده کاربران خود قرار دهد.

 این کمپانی برای نائل آمدن به اهداف یاد شده، رویکردی یکپارچه را در قبال طراحی محصولات، خدمات به مشتریان و پژوهش پیرامون برند خود در پیش گرفته است. مطالعات صورت گرفته روی بازار محصولات حافظه نشان از آن دارد که اطمینان‌پذیری بالا، نوآوری و به روز بودن از جمله مشخصه‌های مهمی است که همواره در محصولات اپیسر یافت شده و نشان از پایبندی آن به اهداف و وعده‌هایش دارد.

 

 

شعار این کمپانی «دسترسی به بهترین‌هاست» که در واقع نمایانگر تلاش متخصصین این کمپانی برای ارتقاء ارزش برند خود و توجه و اهتمام آن به تولید بهترین محصولات و خدمات برای مشتریانش است. منظور از واژه دسترسی همان سهولت و آزادی عمل در خواندن، اشتراک‌گذاری و تبادل داده است و بهترین‌ها نیز نمادی از «کیفیت بی‌مانند» در مورد محصولات می‌باشند.

کمپانی اپیسر خود را متعهد می‌داند که با عرضه ماژول‌های حافظه و لوازم جانبی دیگر تجربه دیجیتالی کاربران خود را بهبود بخشیده و در جهت ارتقاء آن بکوشد

 

 

 

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz

ایسوس نام خود را از   ((Pegasus))یا همان اسب بالدار یونان باستان گرفته است که در واقع نماد خرد و دانش است. این کمپانی تایوانی فعالیت خود را به عنوان یک تولیدکننده کوچک مادربرد آغاز نمود و اکنون از جمله کمپانی‌های نامدار حوزه فناوری با بیش از 12500 کارمند در سراسر جهان محسوب می‌شود. ایسوس محصولات خود را تقریبا در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات ارائه می کند که از آن جمله می توان به قطعات کامپیوتر، لوازم جانبی، نوت‌بوک،تبلت، سرور و تلفن همراه اشاره نمود.

 

 

از جمله محصولات مهم ایسوس می‌توان به ((Taichi)) اشاره نمود که نوعی الترابوک با نمایشگر دورویه مالتی تاچ است که در نوع خود نظیر ندارد و در واقع ترکیبی بسیار زیبا از یک تبلت و نوت بوک است.
((Transformer Book ))  نام محصول دیگر این کمپانی است که نوعی الترابوک قابل تبدیل است و از یک سو نقش یک نوت‌بوک مبتنی بر هارد درایو را ایفا می‌کند و از طرف دیگر یک تبلت مالتی تاچ مبتنی بر ssd است.

این کمپانی با ارائه مجموعه تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 8 و ویندوز RT خود، انتخاب را برای کاربران گوناگون آسان نمود و محصولات متنوعی را به بازار IT دنیا عرضه کرده است. ایسوس در سال 2012 میلادی بیش از 4168 جایزه بین‌المللی را به خود اختصاص داد که نوعی رکورد شکنی در این حوزه محسوب می‌شود.

 

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط givargiz

صفحه قبل 1 صفحه بعد